nuffnang

Monday, April 19, 2010

new life

Hari ni aku kembali untuk meneruskan hidup sebagai seorang guru pelatih di IPG Kampus Temenggong Ibrahim. seriously, it's so difference after 1 month I spent my life at SKTTA for practicum. It's kinda too weird for me to attend the assembly. apa taknya kat skola aku dapat duduk kat IPG ni kembali berdiri. sakit kaki.haha!

Kelas ari ni aku tak dapat tumpukan perhatian langsung. perasaan dan jiwaku masih tidak tenang dan bergelora. aku perlu menghadapi semua ini dgn tabah. mulakan hidup baru cikgu mus. part yang paling aku tension bila lecturer bagi assignment. dah la kena submit this thursday.aduhai.my mind and body still not ready to do all these things. please give more time please. Ya Allah, pleasa give your guidance to me so, i will be strong to accept these things.

Moga aku akan adapt with my new life as soon as possible. I know it's not easy but I've already accept this. I still have my family and all my friends. My life as a trainee teacher akan diteruskan. no doubt!

No comments:

Post a Comment