nuffnang

Wednesday, June 2, 2010

Rumah Manis Rumah (Home Sweet Home)

akhirnya,cuti semester pon dah datang.ni pun dah hari ketiga aku kat uma.time before cuti,rasa tak sabar je nak cuti.plan nak tido puas2 kat uma.rehat puas2 kat uma.pegi jalan2 ke.masa tu angan2 semuanya indah je.rasa tenang je.bila dah start cuti,dah balik uma dah pon,dah hari ketiga dah pon,aku dah mula rasa bosan.yang paling bestnya,cuti semester kali ni aku jadik anak tunggal.adik2 aku semua dah sambung blaja.cuti kitaorg berbeza.tapi cuti kali ni aku amek inisiatif dgn memasak lunch sendiri.korang jgn tak caya lak.sepanjang 1st week cuti ni, aku berjaya masak nasi, telur dadar, sotong masak kicap,sayur sawi goreng,kailan goreng, kobis goreng, ikan pari bakar dan nasi goreng.aku berazam,2nd week ni ibu dah start cuti so, aku nak menambahkan ilmu masakan dalam diri aku ni.hehehehehe...part yg paling best,everyday ibu ngan ayah balik skola diaorg happy je tgk dah ada lauk kat bawah tudung saji tu.ibu lak tak de la nak paksa2 badan yg penat tu nak masak lunch.syukur alhamdulillah...lain kali aku story lagi la..aku nak tido dah ni....adios!!!

No comments:

Post a Comment