nuffnang

Thursday, May 20, 2010

Runsing..

Life is not complete without a problem.satu pembohongan yang sangat besar kalo ada manusia yang cakap hidup dia perfect tanpa sebarang masalah.masalah yang datang ni kadang-kadang senang je untuk disettlekan tapi ada masalah tu amek masa yang sangat lama untuk disettlekan.yang paling best sekarang ni tgh time exam lak.aduhai....serabut kepala otak aku.alhamdulillah ada rum8 aku,ali yang memahami jiwa dan raga aku ni.dia suro aku relax and cool.enjoy your life.aku try untuk lupakan masalah-masalah ni untuk sementara waktu.tolak tepi jauh-jauh,tarik buku dekat-dekat.tapi ramai yang cakap sukar dan susah untuk lari dari masalah ni.ke mana je kita pergi,masalah ni akan ikut je.itulah yang berlaku time exam EDU3106 petang tadi.bangun tido je pagi tadi,en masalah ni mula menyeru nama aku.arrggghhhh!!!!!!damn!!!aku nak exam kot.cuba la pegi jauh2..sampai time exam tadi dia ikot gak.aku cuba tenangkan fikiran,jawab sedaya yang boleh.abes je exam,aku pegi bantai joging maktab 2 round setengah.konon-kononnya nak release tension la.hahaha!!!oh en masalah,tolonglah jangan kacau aku untuk sementara waktu.aku ada 4 paper next week.pas abes exam,ko nak kacau aku 24 jam pon takpe.tolonglah ye encik masalah.bagi kerjasama sikit.

6 comments:

  1. ape en masalah tu?
    jantan ke.sebab en.
    kiki :p

    ReplyDelete
  2. masalah peribadi la mak yah...hehee....

    ReplyDelete
  3. Ape masalah peribadi? cite kat sini meh

    ReplyDelete
  4. takkan nak cite kat sini kot raf...tak privacy la....

    ReplyDelete
  5. ala kalau suruh call, ko mmg takkan la, hehe Bila cuti weih? Aku nak ajak ko ball around area Bangi nie

    ReplyDelete
  6. aku start cuti 5 jun...3 weeks aku cuti...raf,pinjam kasut basket...kasut aku broken last week....

    ReplyDelete