nuffnang

Wednesday, May 12, 2010

operasi mengemas bilik

Pagi ni bangun tido je aku rasa berat sgt kepala ni.takkan nak demam kot.tapi memang dah 2 hari aku tak turun padang.tu yang rasa lain macam je badan ni.pastu aku tgk bilik aku ni bersepah je.ni btol ke bilik aku ni?bukan stor ke?hahahaha!!!last2 aku pun decide nak kemas bilik.rum8 aku pon dah bangun so,kitaorg pon memulakan kerja-kerja pembersihan. bilik kitaorg ni sesungguhnya memang dipenuhi dgn pelbagai khazanah dan warisan sejak turun-temurun.agak pening gak la pikir mana nak simpan barang-barang ni semua. last2 kitaorg susun je la kat rak ni.nampak kemas sket.dah siap susun,aku lap meja and terus sapu lantai.habuk tak yah cite la.ni la kelemahan duk aras bawah skali.bilik dah la ujung skali.habuk dia mengalahkan gula dalam bekas la.rum8 aku lak mop lantai pas aku siap sapu.settle je semua,kitaorg terus melepak.penat-penat.tapi hasilnya cukup membanggakan dan menyelesakan.so, kepada para pengunjung bilik kami pasni jgn terkejut tgk bilik kitaorg dah berubah wajah.hehehe...adios...

2 comments:

  1. eh.hari terbuke asrama dah lepas lah :p
    heee..wiwitt...
    ley la pegi menziarahi bilik ckgu mus n cikgu ali ni nampaknye :D

    ReplyDelete
  2. bole2...dipersilakan hadir ye....tapi kena bwk biskut tau....

    ReplyDelete