nuffnang

Friday, April 23, 2010

kuat tido...

Kehidupanku terumbang-ambing pada minggu pertama setelah pulang dari praktikum.terasa bagai naik titanic yang dipukul ombak tsunami.rasa nak muntah pun ada.I understand it's my responsibility to do the assignments as a student.tapi masa yg diperuntukkan adalah sgt singkat dan membebankan.Alhamdulillah, finally I managed to finish all the assignments on time.

However, perasaan mengantuk,pening kepala dan tension hanya Allah dan diri ini yang tahu. Thanx to Hazwan my assignment partner yang byk memberi kata2 semangat dlm menyiapkan assignment2 tersebut. 10 stars for him.hehehe...assignment submit on thursday, then on friday kitaorg satu batch menyertai rombongan cik kiah ke Sekolah Sukan Bandar Penawar untuk belajar cara menguruskan pelajar2 di sana.

Haha!aku naik bas perang dan memang mcm nak pegi perang la.tapi kat dalam bas tu aku bantai tido je.balik semula kat kampus kat kul 6 petang, tros solat asar pastu tido lagi.tak tau la bape jam aku tido.penat giler bak kot.walhal dul dalam bas je.agaknya sbb penangan assignments tu semua kot. pape pun aku ngaku yg aku ni memang kuat tido.tak caya tanya Ali Hanfiah Hamzah, my rum8......

2 comments:

  1. ngeh.ngeh.ngeh.
    benarr........
    aku pun same :0

    ReplyDelete
  2. ko asyik nak sama dgn aku je mak yah...hehehehe...

    ReplyDelete